Психологічна служба
Діти мають захищати свої права. Тренінгові заняття
Демократизація українського суспільства, а разом із ним і нашої школи, вимагає все гучніше порушувати питання про права дитини: у родині, у школі, у державі. Учителька суспільно-гуманістичних дисциплін Оксана Степанова з Хмельницької гімназії № 2 розробила систему тренінгових занять з цієї проблематики
Мета:сприяти формуванню правового світогляду підлітків, який включав би систему теоретичних поглядів на права, і на цій основі формувати відповідну активну позицію підлітків у реалізації прав у житті.
Завдання:
· самооцінка учасниками рівня своїх знань про права дитини;
· ознайомлення підлітків з основними положеннями Конвенції ООН про права дитини;
· стимулювання соціальної активності й ініціативи підлітків-лідерів;
· формування навичок правомірної поведінки підлітків і навчання діяти в різноманітних життєвих ситуаціях у відповідності з нормами права;
· виховання в підлітків непримиренності до протиправної поведінки, формування навичок правомірного реагування на неправомірні дії однолітків;
· вироблення в підлітків-лідерів мотивації до організації просвітницької роботи серед однолітків;
· формування в підлітків-лідерів навички надання одноліткам необхідної підтримки, консультативної допомоги у проблемах, пов'язаних із правами дитини.
Основні поняття для засвоєння:декларація, конвенція, закон, права дитини, права (економічні, політичні, громадянські, соціальні, екологічні, культурні), нормативно-правовий акт, правозахисні організації.
Обладнання:текст епіграфу, анкети учасника тренінгу (початкове та заключне опитування), правила проведення тренінгу, завдання тренінгу, законодавство України про захист прав дитини, міжнародне законодавство про права дитини, виставка на тему.