A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Нижньоапшанський ліцей "Апша" Солотвинської селищної ради Тячівського району Закарпатської області

РІЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ БІБЛІОТЕКИ НА 2023-2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

                                                                                                                                                   «ЗАТВЕРДЖЕНО»

                                                                                                                                                                      в. о. директора

                                                                                                                                                                     Нижньоапшанського   

                                                                                                                                                                     ліцею «Апша»

                                                                                                                                                                     Шеверя І.І.

                                                                                                                                                                     29 серпня 2023 р.

 

 

РІЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ

 

БІБЛІОТЕКИ  НА

 

2023-2024  НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

 

ЗМІСТ

 

  1. Основні завдання і напрямки роботи бібліотеки у 2023-2024  навчальному році.
  2. Заходи за розділами:
  1. Робота з читачами.
  2. Організація книжкових фондів і каталогів.
  3. Масові заходи з популяризації літератури.
  4. Робота з активом бібліотеки.
  5. Робота ДБА.
  6. Робота з педагогічним    колективом школи.
  7. Робота з батьками.
  8. Підвищення кваліфікації.
  1. Додаток 1. План заходів бібліотеки щодо посилення національно-патріотичного виховання та популяризація книги серед   дітей та учнівської молоді.

 

 

1.Основні завдання і напрямки роботи бібліотеки

у 2023-2024  навчальному році

      Невід’ємною складовою науково-освітянського та інформаційного простору є бібліотеки, які накопичують, зберігають і поширюють знання, що зафіксовані у друкованих та інших носіях інформації. Саме бібліотека є найважливішою творчою лабораторією, саме від її ресурсів і послуг залежить якість та зміст навчально-виховної роботи. Книга – це скарб, мудрість і досвід, ретельна праця, творча думка і презентація ідей.

      Шкільні бібліотеки відіграють ключову роль у розвитку національної свідомості дітей та підлітків, і важливо, щоб вони відповідали вимогам сучасності та потребам своїх користувачів. Нова роль бібліотек полягає в створенні сучасних публічних просторів, які базуються на принципах відкритості, інклюзивності, партнерства, розвитку та клієнтоорієнтованості. Такі бібліотеки з проактивними бібліотекарями відповідають потребам сучасного українця та допомагають у формуванні здорової та свідомої нації. Щоб забезпечити повернення користувачів, важливо мати на увазі цінності й принципи, які підтримуються бібліотеками, та враховувати їх потреби. Роль бібліотекаря повинна стати більш активною та розширюватися. Бібліотекар повинен створювати умови для спілкування, організовувати та модерувати заходи, що сприятимуть пошуку та поширенню найкращого досвіду для місцевого розвитку. Основною метою є перетворення бібліотекаря на модератора розвитку громади, соціального працівника та менеджера, який організовує події та заходи, сприяючи залученню нових користувачів до бібліотеки.

      Сьогодні основними завданнями шкільної бібліотеки є:

1. Піднесення бібліотечної справи на якісно новий рівень, інформатизація бібліотечних процесів, впровадження в роботу бібліотеки нових інформаційно-комунікаційних технологій, навчання користувачів технологіям інформаційного самообслуговування, створення нових та поповнення існуючих баз даних матеріалів, необхідних для забезпечення навчально-виховного процесу.

2. Сприяння реалізації державної політики в галузі освіти, розвитку навчально-виховного процесу; виховання загальної культури, національної свідомості, шанобливого ставлення до книги.

3. Підвищення інформаційної, освітньої, культурологічної, виховної, пізнавальної, інтелектуальної функцій, які вміщують найповніше інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу, надання інформаційно-методичної допомоги учням, педагогам в оволодінні основами наук і організації навчально-виховного процесу

4. Координація роботи шкільної бібліотеки зі школярами, педагогами, батьками в популяризації книги, в задоволенні інформаційних потреб книгокористувачів, формуванні в них навички читання літератури.

5. Виховання у школярів інформаційної культури, культури читання; формування вмінь користуватись бібліотекою, її послугами, книгою, довідковим апаратом, базами даних, розвиток творчої думки, пізнавальних здібностей та інтересів школярів. Забезпечення росту професійної компетентності педагогічних кадрів.

6. Систематична робота шкільного бібліотекаря зі збереження, зміцнення та розширення книжкового фонду, формування ядра книжкового  фонду, основу  якого складала б українська книга; поповнення шкільного фонду краєзнавчими й бібліотекознавчими матеріалами, літературними доробками місцевих авторів; розширення книжкового фонду  засобами проведення доброчинних акцій «Подаруй книгу».

7. Якнайповніше забезпечення реалізації таких принципів функціонування шкільної бібліотеки, як пріоритет читацьких інтересів, глибоке і копітке їх вивчення та задоволення відповідно до можливостей бібліотеки: формування в дітей стійкої потреби в книзі.

8. Популяризація книги, постійне оновлення матеріалів, календаря пам’ятних дат, даних про новини бібліотеки, нові надходження, програмних творів, творів письменників рідного краю, рекомендаційних списків літератури та іншої інформації.

9. Підвищення авторитету шкільного бібліотекаря, збільшення ролі його праці в навчально-виховному процесі школи, сприяння зростанню соціальної активності шкільного бібліотекаря, його готовності до сприйняття нових ідей, маркетингової діяльності як засобу та інструменту оптимізації процесу обслуговування і розширення сфери впливу шкільної бібліотеки.

 

ІІ.      Робота з читачами

 

Залучення учнів до читання та роботи у бібліотеці

 

№ з/п

Назва заходів та технологій

Термін

виконання

Відповідальний

  1.  

Перереєстрація та запис нових читачів.

Вересень,

жовтень

Бібліотекар

  1.  

Обслуговування учнів, вчителів, батьків.

 

Постійно

Бібліотекар

  1.  

Екскурсії до шкільної бібліотеки першокласників.

Січень

Бібліотекар

  1.  

Проведення  бесід  про правила користування бібліотекою.

Протягом року

Бібліотекар

  1.  

Проведення  заходів з ліквідації заборгованості читачів.

Постійно

Бібліотекар

  1.  

Робота з формулярами читачів.

 

Постійно

Бібліотекар

  1.  

Виховання бібліотечно-бібліографічної грамотності учнів.

За планом

Бібліотекар,

вчителі

  1.  

Інвентаризація, індексація книжкового фонду та списання

За планом

Бібліотекар

 

Індивідуальна робота з читачами

 

з/п

Назва заходів та технологій

Термін

виконання

Відповідальний

1.

 Проводити індивідуальне консультування читачів   при виборі книги:

  • рекомендаційні бесіди;
  • бесіди про прочитане;
  • реклама книги;
  • консультації біля книжкових виставок.

 

Постійно

Бібліотекар

2.

Виділити групи читачів за інтересами.

Жовтень

 

Бібліотекар

3.

 Аналіз читацьких формулярів: «Що читаємо? Як   читаємо?»

Лютий

 

Бібліотекар

4.

 Проводити бібліографічні  індивідуальні   консультації:

  • рекомендаційні списки літератури;
  • бібліографічні огляди літератури;

 

 

Постійно

             

Бібліотекар

 

 

Обслуговування читачів

 

 

Назва заходів та технологій

Термін виконання

Відповідальний

1.

 Організація інформаційної діяльності по   спрямуванню національного самоусвідомлення і   духовного становлення учнів – користувачів   бібліотеки .

Протягом року

Борка А.Д.

2.

 Залучення нових читачів:

  • екскурсії до бібліотеки 1 класу;
  • пояснення учням правил користування бібліотекою;
  • ознайомлення з книжковими виставками, які розкривають фонд бібліотеки.

 

Січень

Протягом року

Дан М.В.

3.

 Обслуговування читачів протягом року.

Систематично

Борка А.Д.

4.

 Налагодити індивідуальну роботу з читачами:

  • тематичні папки за інтересами (для вчителів та батьків);
  • списки рекомендованої літератури;
  • рекламування літератури;
  • виставка однієї книги;
  • виставка книг-ювілярів;
  • робота з формулярами читачів;
  • виховання бібліотечно-бібліографічної грамотності учнів.

 

 

 

Протягом року

 

 

 

Згідно плану роботи на рік

 

Борка А.Д.

 

Бібліотекар,

Вчителі початкових класів

 

 

5.

 Оформлення інформаційних і книжкових виставок і   викладок.

 

Систематично

Дан М. В.

6.

 Участь у всеукраїнських конкурсах, акціях, інтернет-   семінарах (згідно наказів Департаменту освіти і   науки  Дніпропетровської облдержадміністрації,   департаменту освіти і науки, молоді та спорту   Перещепинської міської ради, Перещепинського   ліцею, Перещепинської гімназії «Крок»

  • Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек під гаслом «Вірю в твоє майбутнє, Україно!»
  • «Живи, книго!» (в рамках школи).

Протягом року

 

Бібліотекар,

Вчителі-філологи,

Дитяча

бібліотека,

Актив

бібліотеки

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Організація книжкових фондів і каталогів

 

 

Назва заходів та технологій

Термін

виконання

Відповідальний

1.

Ведення індивідуального, сумарного обліку бібліотечного фонду.

Протягом року

Борка А.Д.

2.

Оформлення  документації  на нові надходження  та систематична  звірка її з бухгалтерією.

1 раз у квартал

Борка А.Д.

3.

Ведення чіткого  обліку виданих підручників по класах.

Протягом року

Дан М.В.

4.

Робота з фондом:

  • рознесення книг по стелажах;
  • розміщення згідно таблиць ББК та УДК;
  • оформлення книжок, подарованих у ході акції «Подаруй книгу бібліотеці!».

Протягом року

Борка А.Д.

Дан М.В..

5.

Вилучення з фондів:

  • застарілих видань;
  • загублених читачами книг;
  • з інших причин (складання актів, вивіз макулатури, здача актів до бухгалтерії; робота із сумарними та інвентарними книгами).

Протягом року

 

 

 

Борка А.Д.

Дан М.В.

6.

Комплектування книжкового фонду.

Протягом року

Борка А.Д..

7.

Робота з фондом підручників:

  • організація видачі підручників;
  • організація здачі підручників;
  • оформлення нових надходжень;
  • інформування вчителів про надходження нових підручників .

Вересень

Травень

 

Протягом року

Борка А.Д.

Дан М.В..

8.

Заходи по збереженню фонду:

  • рейди перевірки стану підручників;
  • індивідуальні бесіди з читачами.

 

І раз на семестр

Протягом року

 

Актив

бібліотеки

Класні

керівники

Бібліотекар

9.

Ведення всіх операцій з обліку бібліотечного фонду підручників.

Протягом року

Борка А.Д..

10.

Залучення учнів та педколективу школи до участі у внутрішньо шкільній акції «Живи, книго!».

Протягом року

 

Бібліотекар

11.

Популяризація та вивчення бібліотечного фонду.

 

Протягом року

Кл. керівники, бібліотекар

 

Робота з підручниками

 

№ з/п

Назва заходів та технологій

Термін

виконання

Відповідальний

1

Своєчасно (до 01.09) забезпечити учнів підручниками, які є у наявності.

 

Серпень – вересень

Бібліотекар

2

Вивчати стан забезпеченості учнів підручниками з урахуванням особистих підручників.

 

Вересень

Жовтень

Бібліотекар

3

Продовжувати комплектувати фонд шкільних підручників.

 

Протягом року

Бібліотекар

4

Замовляти необхідні підручники на поточний навчальний рік .

Згідно наказу Міністерства освіти України

 Борка А.Д..

5

Проводити  списання підручників загублених читачами та застарілих.

 

За потребою

Бібліотекар

 

6

Прийняти участь у шкільному етапі акції «Живи, Книго!».

 

За планом

Бібліотекар,

класні керівники

7

Проводити  бібліотечні  уроки.

 

Протягом року

Бібліотекар

8

Провести повну інвентаризацію фонду підручників, розстановку їх по класах, найменуваннях, роках видання.

Вересень,

Травень – червень 

Борка А.Д.

                

              ІV. Масові заходи з популяризації літератури

Назва заходу

Дата виконання

Відповідальний

Участь у масових заходах

Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек.

Місячник військово-патріотичного виховання

Акція «Молодь за здоров’я»,

 «Здорова дитина – майбутнє України»

Тиждень права

Різдвяні свята

Тиждень безпечного інтернету

Тиждень з охороною праці

Місячник громадського виховання

Тиждень «Я – українець, Я – європеєць »

 

 

Вересень

Жовтень

Листопад

 

Грудень

Січень

Лютий

Квітень

Травень

 

 

Актив бібліотеки, бібліотекар, клас. керівники

 

V. Робота ДБА

 

     Для забезпечення якісного інформаційно-бібліографічного обслуговування педколективу, учнів та батьків бібліотека і надалі приділятиме першочергову увагу довідково-бібліографічному апарату:

 

№ з/п

Назва заходів та технологій

Термін виконання

Відповідальний

1

Поповнення і впорядкування каталогу і картотек:

 

  •  «Картотека підручників»;
  • «Картотека нових надходжень».

 

Протягом року

Дан М.В.

2

Консультативні години «Робота з картотеками».

За необхідністю

Борка А.Д..

3

Пояснення учням правил користування ДБА.

За необхідністю

Борка А.Д..

4

Проводити бібліографічні огляди літератури, перегляди літератури до знаменних дат, до дат народження письменників, свят.

Протягом року

Дан М. В.

5

Створення рекомендаційних списків художніх творів, що вивчаються за новою шкільною програмою (у  1-3-х класах) у НУШ.

Протягом року

Борка А.Д.

 

VІ. Робота з педагогічним    колективом школи

 

№ п/п

Назва заходів та технологій

Термін виконання

Відповідальний

 

1.

Інформаційне забезпечення вчителів новинками літератури (з використанням картотек, каталогів, стенду «Шкільна бібліотека інформує»).

Постійно

Бібліотекар

 

2.

Оформлення книжкових виставок до педрад та методичних засідань вчителів-предметників .

 

За потребою

Бібліотекар

 

3.

Підготовка анотованих списків літератури для вчителів-предметників.

За потребою

Бібліотекар

 

4.

Брати участь у педрадах, семінарах, ШМО.

Протягом року

Бібліотекар

 

5.

Поповнювати матеріалами раніш оформлені картотеки.

Постійно

Бібліотекар

 

 

6.

Індивідуальне інформування вчителів, що атестуються.

Постійно

Бібліотекар

 

7.

Брати участь у підготовці та проведенні предметних тижнів.

Постійно

Бібліотекар

9.

Постійно допомагати у виборі літератури педколективу школи при проведенні масових заходів.

Протягом року

Борка А. Д..

10.

Допомога класним керівникам початкових класів книжковими добірками щодо організації уроків позакласного читання.

Протягом року

Дан М.В..

 

 

VІІ. Робота з батьками

Шкільна бібліотека допомагає батькам у вихованні в учнів любові до книги та культури читання. А батьки в свою чергу, надають допомогу у збереженні шкільних підручників.

№ з/п

Назва заходів та технологій

Термін

виконання

Відповідальний

1

Проводити консультації з батьками по ремонту книг та збереженню навчальної літератури .

Протягом року

Борка А.Д.

2

Вести пропаганду літератури для батьків з виховання дітей.

Протягом року

Борка А. Д..

VІІІ. Підвищення кваліфікації.

 

Назва заходів та технологій

Дата

виконання

Відпові­

дальний

1

Взяти участь в районних методоб'єднаннях. Участь у семінарах, практикумах, курсах.

Протягом року

 

бібліотекар

2

Вивчення документів, матеріалів з питань освіти та бібліотечної справи.

Протягом року

бібліотекар

3

 

Обмін досвідом бібліотекарів міста, громади та області.

Протягом року

 

    

                                                                                                     

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                Додаток 1

до плану роботи шкільної бібліотеки

План заходів бібліотеки Нижньоапшанського ліцею <Апша> «Крок»

щодо посилення національно-патріотичного виховання та популяризації книги серед дітей та учнівської молоді

     Формування патріотизму в українському суспільстві залишається першочерговим як для держави, так і для системи освіти в цілому. У зв’язку з цим, національно-патріотичне виховання є важливим сектором навчально-виховного процесу.

      Саме національно-патріотичне виховання закладає підвалини для формування свідомості нинішніх і прийдешніх поколінь, які розглядатимуть державу як запоруку власного особистісного розвитку на засадах гуманізму, соціального добробуту, демократії, свободи, толерантності, виваженості, відповідальності, здорового способу життя, готовності до змін.

        Основні завдання виховної діяльності сучасних закладів освіти визначені Законами України «Про правовий статус та вшанування пам’яті борців за незалежність України у XX столітті», «Про увічнення перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939-1945 років»; указами Президента України від 12.01.2015 № 5/2015 «Про Стратегію сталого розвитку «Україна-2020», від 24.03.2015 № 169/2015 «Про заходи з відзначення у 2015 році 70-ї річниці Перемоги над нацизмом у Європі та 70-ї річниці завершення Другої світової війни», від 12.06.2015 № 334/2015 «Про заходи щодо поліпшення національно-патріотичного виховання дітей та молоді», від 12.08.2015 № 471/2015 «Про заходи у зв’язку з 75-ми роковинами трагедії Бабиного Яру», від 13.10.2015 № 580/2015 «Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки», від 09.11.2015 № 633/2015 «Про відзначення у 2015 році Дня Гідності та Свободи», від 03.12.2015 № 675/2015 «Про відзначення 25-ї річниці незалежності України», від 30.12.2015 № 731/2015 «Про відзначення у 2016 році Дня Соборності України», від 22.01.2016 № 17/2016 «Про заходи з відзначення 100-річчя подій Української революції 1917-1921 років», від 15.03.2016 № 94/2016 «Про відзначення 20-ї річниці Конституції України», від 08.04.2016 № 130/2016 «Про відзначення у 2016 році Дня пам’яті та примирення і 71-ї річниці перемоги над нацизмом у Другій світовій війні»; постановами Верховної Ради України від 12.05.2015 № 373-VIII «Про вшанування героїв АТО та вдосконалення національно-патріотичного виховання дітей та молоді», від 22.07.2015 № 524 «Про утворення Міжвідомчої комісії з питань національно-патріотичного виховання»; розпорядженнями Кабінету Міністрів України від 23.09.2015 № 998-р «Про заходи з увічнення пам’яті захисників України на період до 2020 року», від 25.12.2015 № 1400-р «Про затвердження плану заходів щодо національно-патріотичного виховання молоді на 2016 рік», від 13.01.2016 № 3-р «Про затвердження плану заходів із відзначення у 2016 році Дня Соборності України», від 05.05.2016 № 348-р «Про затвердження плану заходів щодо вшанування Дня пам’яті жертв геноциду кримськотатарського народу», від 11.05.2016 № 372-р «Про затвердження плану заходів з підготовки та відзначення 20-ї річниці Конституції України», від 27.05.2016 № 418-р «Про затвердження плану пріоритетних дій Уряду на 2016 рік», наказах Міністерства освіти і науки України від 28.05.2015 № 582 «Про схвалення Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді», від 16.06.2015 № 641 «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання y загальноосвітніх навчальних закладах», від 16.07.2015 № 768 «Про національно-патріотичне виховання в системі освіти».

       Завдання сучасної системи виховання, які випливають із суспільних потреб сьогодення, полягають у реальному переході до педагогічної творчості та індивідуального впливу, у переорієнтації учнівських і педагогічних колективів на гуманізацію виховання, створення умов для цілеспрямованого систематичного розвитку людини як суб'єкта діяльності, особистості, індивідуальності.

     Завдання навчальних закладів так побудувати виховну діяльність, щоб сама її організація, приклади авторитетних наставників-учителів, шкільне середовище виховували дітей у дусі патріотизму, глибокого розуміння історії свого народу, національної ідентичності, самобутності. При цьому патріотизм є чужим націоналізму, шовінізму, сепаратизму і космополітизму.

       Завдання шкільної бібліотеки полягає у тому, щоб слова «Україна», «патріотизм» набували для дитини особливого змісту, тобто сприймалися не лише розумом, а й «серцем». Для цього слід чітко усвідомлювати завдання національно-патріотичного виховання:

  • утвердження в свідомості й почуттях особистості патріотичних цінностей, переконань і поваги до культурного та історичного минулого України;
  • виховання поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки;
  • утвердження гуманістичної моральності як базової основи громадянського суспільства;
  •  культивування кращих рис української ментальності – працелюбності, свободи, справедливості, доброти, чесності, бережливого ставлення до природи;
  •  формування толерантного ставлення до інших народів, культур і традицій;
  • усвідомлення взаємозв’язку між індивідуальною свободою, правами людини та її патріотичною відповідальністю;
  • підвищення престижу військової служби, а звідси - культивування ставлення до солдата як до захисника Вітчизни, героя тощо.

     Метою заходів у сфері національно-патріотичного виховання дітей та молоді в навчальних закладах є сприяння набуттю дітьми та молоддю досвіду патріотичних дій, виховання їх у дусі патріотичного обов'язку.

 

ПЛАН

Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек

під гаслом

 «Вірю в твоє майбутнє, Україно!»

Дата,
день тижня

Назва  заходу

Відповідальний

Час проведення

Понеділок

02.10.23

Відкриття Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек «Вірю в твоє майбутнє, Україно!»

Борка А.Д.

Протягом дня

 

Вівторок

03.10. 23

Оформлення книжкової виставки:

«Пам’ятаємо минули – заради майбутнього»

Дан М. В.

 

Протягом дня

Середа

04.10.23

Віртуальна мандрівка по бібліотекам світу. 3 кл.

Борка А.Д.

Протягом дня

П’ятниця

06.10.23

Оформлення книжкової виставки «Це моя Україна – це моя батьківщина!»

Борка А.Д.

8.00-8.20

Понеділок

09.10.23

Оформлення тематичної книжкової інсталяції «Знай, люби, бережи історію свого народу (до дня українського козацтва)

Бібліотечний урок «А ми тую козацькую славу збережемо» 5 клас.

Дан М.В.

Протягом дня

 

Вівторок

10.10. 23

Формування тематичних папок з краєзнавчої тематики «Це цікаво знати». – 7 класи

Дан М.В.

Класні керівники

Протягом дня

Четвер

12.10.23

Книжкова виставка-інсталяція «Ключик до країни знань»

Борка А..Д.

Протягом дня

П’ятниця

13.10.23

Бібліоквест «Пошук бібліотечних скарбів» для 5 кл.

Дан М.В.

8.00-8.20

Понеділок

16.10.23

Книжкова ілюстративна виставка:

 «Краю мій, гордість моя»

Борка А.Д.

Протягом дня

 

Середа

18.10.23

Флешмоб : «Я і книжка» - 1 клас

Дан М.В.

Протягом дня

 

Четвер

19.10.23

Оформлення книжкової викладки  «Мої права – моя фортеця»

Борка А.Д.

Протягом дня

Вівторок

24.10. 23

Зустрічі у бібліокафе «Дегустація літературних новинок» 5-6 кл.

Дан М.В.

Протягом дня

 

Середа

25.10.23

Рейд «Живи, книго!»

 

Борка А.Д.

Протягом дня

 

Четвер

26.10.23

Мультимедійний урок «Інформаційні лабіринти сучасної бібліотеки» 8 кл.

 

Дан М.В.

Протягом дня

 

П’ятниця

27.10.23

Підведення підсумків і звіт Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек «Вірю в твоє майбутнє, Україно!»

Дан М.В.

Протягом дня

 

 

Вересень

1. Провести перереєстрацію читачів  на 2023-2024 н. р.

2.Підготувати книжкову полицю для проведення першого уроку на тему «МИ УКРАЇНЦІ: ЧЕСТЬ І СЛАВА НЕЗЛАМНИМ» 1-4 кл.

3. Оформлення книжкової викладки «Українці – нація героїв»

4. Підготувати огляд книг  «Вони захищають свою країну і вільну землю - Україну» - до дня пам'яті захисників України

5. Вивчити стан забезпечення учнів підручниками.

6. Видати підручники згідно актів класним керівникам та за відомостями учням (6-9 кл.)   батькам (1-5 кл.)

7. Зробити замовлення підручників яких не вистачає в школі.

до 01.10. 23

до 30 серпня

 

до 30 серпня

до 29 серпня

 

 

 

до 3 вересня

 

до 08.09

бібліотекар

 

 

1. Здійснити прийом і технічну обробку нової літератури і підручників

2. Скласти статистичний звіт наявності підручників у бібліотеці.

3. Оформлення книжкової викладки «Співець козацької слави» до 165 років від дня народження Адріана (Андріана) Феофановича Кащенка

При надходженні

До 08.09

 

19.09

Бібліотекар

 

 

  1. Провести урок історичної пам’яті «Партизанський фронт доблесті і відваги» 7-9 кл. 
  2. Книжкова виставка дискусія «Здоров’я дітей – здоров’я нації» для 1-9 кл.
  3. Всеукраїнський день бібліотек. День відкритих дверей «Книжковий дім відкритий всім». Книжкова виставка презентація «Бібліотека: день за днем». Віртуальна мандрівка по бібліотекам світу. 1-9 кл.

20.09 -22.09

 

28.09

 

29.09

Бібліотекар

Вч. укр. мови

Бібліотекар

 

Бібліотекар

 

Жовтень

Куточок «Календар пам’ятних дат»:

  • події та літературні ювілеї жовтня;
  • рекламні та інформаційні перерви біля куточка.

1 декада місяця

 

бібліотекар

 

Хвилини цікавих повідомлень.

«Міжнародні свята жовтня»

* Всесвітній день вчителя

* Міжнародний день шкільного бібліотекаря

 

07. 10

23.10

 

 

Бібліотекар,

 

Відкриття Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек «Вірю в твоє майбутнє, Україно!»

  1. Оформлення книжкової виставки: «Пам’ятаємо минули – заради майбутнього»
  2.  Віртуальна мандрівка по бібліотекам світу. 3 кл.
  3. Оформлення книжкової виставки «Це моя Україна – це моя батьківщина!»

4.      Оформлення тематичної книжкової інсталяції «Знай, люби, бережи історію свого народу (до дня українського козацтва)

Бібліотечний урок «А ми тую козацькую славу збережемо» 5 клас.

5.      Формування тематичних папок з краєзнавчої тематики «Це цікаво знати». – 7 класи

02.10

 

03. 10

 

04.10

06.10

 

09.10

 

09.10

 

 

10.10.

 

бібліотекар

 

Бібліотекар

 

Бібліотекар

Бібліотекар

 

Бібліотекар

 

Бібліотекар

 

 

Бібліотекар

  1. Книжкова  виставка-інсталяція «Ключик до країни знань»
  2. Бібліоквест «Пошук бібліотечних скарбів» для 5 кл.
  3. Вивчити фонд бібліотеки на предмет наявності художньої літератури, що вивчається за програмою школи

12.10

 

13.10.

17 – 20.10

Бібліотекар

 

 Бібліотекар

Бібліотекар

  1. Оформлення книжкової викладки  «Краю мій, гордість моя»
  2. Флешмоб : «Я і книжка» - 1 клас
  3. Оформлення книжкової викладки  «Мої права – моя фортеця»

3. Зустрічі у бібліокафе «Дегустація літературних новинок» 5-6 кл.

4. Рейд «Живи, книго!»

5. Мультимедійний урок «Інформаційні лабіринти сучасної бібліотеки» 8 кл.

6. Підведення підсумків і звіт Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек «Вірю в твоє майбутнє, Україно!»

16.10

 

18.10

19.10

 

 24.10

 

25.10

26.10

 

27.10

 

Бібліотекар

 

Бібліотекар

Бібліотекар

 

Бібліотекар

 

Бібліотекар

Бібліотекар

 

Бібліотекар

Листопад

Куточок «Календар пам’ятних дат»:

  • події та літературні ювілеї листопада;
  • рекламні та інформаційні перерви біля куточка.

1 декада місяця

 

Бібліотекар

 

 

1. Провести літературний калейдоскоп «Безмежний світ книжок» (1-4 класи).

2. Провести бібліотечну годину «Розмова про мову» до Дня української писемності та мови для 5 кл.

3. Оформити книжкову виставку «Рідна мова – то доля народу»

4. Викладка літератури  «Добро починається з тебе» до Дня доброти

 

07- 10. 11

 

09. 11

 

09. 11

 

     12. 11

 

Бібліотекар

 

Бібліотекар

 

Бібліотекар

 

Бібліотекар

 

1.  Провести патріотичну сторінку «Україна назавжди» до Дня Гідності і Свободи;

2. Година дружнього спілкування «Толерантність у спілкуванні – ознака виховання»7 кл.

3 . Оформити книжкову виставку «Рідна мова – то доля народу»

15.11

 

16.11

14-17.11

Бібліотекар

 

Бібліотекар

Бібліотекар

1. Провести годину- реквієм : «Чорна тінь голодомору» (до дня пам’яті жертв голодомору та політичних репресій) 6 класи,

2. Оформити виставку – факт «Голодомор мовою документів»; літературну викладка «Голгофа голодної смерті» - відображення голодомору в українській літературі (М. Куліш, У. Самчук, Ю. Яновський, В. Барка, І. Багряний, В. Захарченко та інші)

3. «Живи, книго!»

4. Оформити книжкову виставку «Сонячна слава мужнього Нечуя» 185 років від дня народження
Івана Семеновича Нечуя-Левицького

5. Оформити книжкову виставку «Славна квітка Буковини»160 років від дня народження Ольги Кобилянської

6. Оформити книжкову виставку «Феномен українського письменства» 240 років від дня народження
Григорія Федоровича Квітки-Основ’яненка.

 

23. 11

 

 

20 – 24.11

 

 

20-24.11

24. 11

27.11

 

29.11

 

Бібліотекар

Вчит. Історії

 

Бібліотекар

 

 

 

Бібліотекар

Бібліотекар

Бібліотекар

 

Бібліотекар

Грудень

Куточок «Календар пам’ятних дат»:

  • події та літературні ювілеї грудня;
  • рекламні та інформаційні перерви біля куточка.

1 декада місяця

 

Бібліотекар

 

 

1. Інформаційна викладка «Шкідливі звички: міраж чи дійсність»;

2. Урок застереження  «Небезпечна пристрасть» для 9 кл.

3. Оформити розширену книжкову виставку: «Україна незалежна, єдина» до Дня проголошення Незалежності України

4. Оформити виставку-портрет «ЛИЦАРІ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ» до дня ЗСУ

4. Тематична книжкова виставка «Дивосвіт рідної природи»

1.12

 

01.12

04.12

  

 

6.12

 

        8.12

Бібліотекар

 

Бібліотекар

Бібліотекар

 

 

Бібліотекар

Бібліотекар

1. Провести бібліотечно-правова година «Свої права ти добре знай» 8 класи

2. Оформлення книжкової викладки «На хвилинку зупинись – на новинку подивись».

3. Оформлення тематичної виставки «Ліквідатори, хто вони?» до Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС

     12.12

 

12-14. 12

 

 

14 – 15. 12

 

Бібліотекар

 

Бібліотекар

 

 

Бібліотекар

1. Оформити книжкову виставку «Душа повінчана з Україною» до 190 річчя від дня народження  Марка Вовчка

 

    22.12

 

Бібліотекар

 

Взяти участь у святкуванні Нового року.

  1. Оформити книжкову виставку - інсталяцію  «Різдвяно – Новорічні передзвони»

 

 26 – 29. 12

 

 

Бібліотекар

 

Січень

Куточок «Календар пам’ятних дат»:

  • події та літературні ювілеї січня;
  • рекламні та інформаційні перерви біля куточка.

1 декада місяця

 

Бібліотекар

 

 

  1. Оформити книжкову виставку «Провісник долі України» до 110 річчя від дня народження Юрія Оліферовича Збанацького (1914-1994).
  2. Оформити книжкову виставку «Він так любив людей, що сяяв весь зорею» - до 190 річчя від дня народження Степана Васильовича Руданського (1834-1873)
  3. Оформити книжкову виставку «Степан Васильченко – митець слова» - до 145 років від дня народження Степана Васильовича Васильченка (Панасенка) (1879-1932)

02.01

 

 

05.01

 

 

 

08.01

 

Бібліотекар

 

 

Бібліотекар

 

 

 

Бібліотекар

  1. Підготувати книжкову інсталяцію «Відклали мишку – взяли книжку»
  2. Оформити книжкову виставку «Роблю сонячні квіти, тому що людей люблю» - 115 років від дня народження Марії Оксентіївни Примаченко (1909-1997)
  3. Проаналізувати читацькі формуляри.

     09 -12.01

 

09-12.01

 

Бібліотекар

 

Бібліотекар

 

1. Оформити тематичну виставку: «Історія Української Державності»  (до Дня Соборності України) 

3. «Живи, книго!»

  15 – 19. 01

 

18.01

Бібліотекар

 

Бібліотекар

1. Оформити історичну інсталяцію календар до дня героїв Крут «Згадаймо юність, що горіла в Крутах»

2. Оформити книжкову виставку «Павло Чубинський – творець державного гімну» до  185 річчя від дня народження Павла Платоновича Чубинського

 

22 – 26. 01

 

  4 – 26.01

 

Бібліотекар

 

Бібліотекар

 

Лютий

Куточок «Календар пам’ятних дат»:

     *  події та літературні ювілеї лютого;

*  рекламні та інформаційні перерви біля куточка.

1 декада місяця

 

Бібліотекар

 

 

 1. Провести день бібліографії:  «Енциклопедії та словники – помічники в навчанні»    5 кл.

2. Бібліотечний урок «Довідково-бібліографічний апарат для молодших школярів» 3 кл

 

  01– 02. 02

 

  05 – 08. 02

Бібліотекар

 

Бібліотекар

1. Оформити книжкову виставку-інсталяція «Все починається з кохання» ( до дня Святого Валентина)

2. Створення брошури «Інтернет – добре чи погано?»

До дня безпечного інтернету

3. Оформити книжкову виставку - інсталяцію «Зове на бій Небесна Сотня за України майбуття» до Дня Героїв Небесної Сотні

12 – 14. 02

 

15.02

 

20.02

Бібліотекар

 

Бібліотекар

Бібліотекар

1. Спланувати і провести заходи до Міжнародного Дня рідної мови:

  • онлайн марафон «Мова моя солов’їна»
  • книжкову виставку «Мова – це людства досягнення дивне, Мова – це нації, спільність і час»

 

 

    20-24.02

 

    20 -24. 02

 

 

Бібліотекар

Бібліотекар

учит. укр. мови

Березень

Куточок «Календар пам’ятних дат»:

  • події та літературні ювілеї березня;
  • рекламні та інформаційні перерви біля куточка.

1 декада місяця

Бібліотекар

 

 

1. Провести бібліотечно-літературну гру: «Читай відгадуй» 3 кл.

2. Підготувати та провести бібліотечну годину спілкування: « Пишайтеся , що ви жінки, бо живете чуттями серця» ( до 8 Березня) 9 кл.

04 – 06.03

 

7.03

 

 

Бібліотекар

 

Бібліотекар

 

 

1. Взяти участь у заходах присвячених дню народження

Т.Г.Шевченка 210 років

  • Книжкова виставка: «Велич Тарасового слова»
  • Онлайн-марафон читання «Бринить струна Шевченкового заповіту»

08.03

 

08. 03

    11-13. 03

 

Вчителі укр.

 літератури

Бібліотекар

1. Рейд перевірка підручників по класах «Живи, книго»

2. Підготувати і провести «Тиждень дитячої  юнацької книги» (за планом)

5. Оформлення книжково-ілюстративної виставки

«Література рідного краю»

12 – 15. 03

18 – 22. 03

 

   18 – 22. 03

 Бібліотекар

Бібліотекар

 

Бібліотекар

Квітень

Куточок «Календар пам’ятних дат»:

  • події та літературні ювілеї квітня;
  • рекламні та інформаційні перерви біля куточка.

1 декада місяця

 

Бібліотекар

 

 

1. Інформхвилини:

  • Всесвітній День здоров’я;
  • Всесвітній День авіації та космонавтики;
  • Міжнародний День пам’ятників та історичних місць;

2.Онлайн-екскурсія до пам’яток і визначних місць (до дня пам’яток та визначних місць)

 

07.04

12.04

18.04

 

18.04

 

Бібліотекар

Бібліотекар

Бібліотекар

 

Бібліотекар

1. Оформити книжкову виставку «Жива душа М. В. Гоголя» до 215 річчя від дня народження Миколи Васильовича Гоголя (1809-1852)

2. Калейдоскоп здоров’я «Здоров’я нації – наслідки війни» для 6 кл.

Прес – огляд «Збережемо здоров’я – заради життя» для 3 кл.

3. «Живи, книго!»

01. 04

 

 

05.04

 

   08.04-12.04

08.04-12.04

Бібліотекар

 

Бібліотекар

Мед. Працівник

Бібліотекар

 

Бібліотекар

  1. Книжкова - екскурсія в природу: «До природи не неси шкоди» ( до Всесвітнього дня Землі.) 6 класи.
  2. Оформити книжкову виставку «Геній століть – Вільям Шекспір» до 460 років від дня народження англійського поета і драматурга Вільяма Шекспіра

 

18. 04

23.04

 

Бібліотекар

Бібліотекар

1. Оформити книжкову виставку-пам'ять « Біль України -Чорнобиль»

24 – 26. 04

Бібліотекар

Травень

Куточок «Календар пам’ятних дат»:

  • події та літературні ювілеї травня;
  • рекламні та інформаційні перерви біля куточка.

1 декада місяця

 

 

Бібліотекар

 

 

 

1. Оформити книжкову виставку-пам'ять « Пройшла війна стежками долі»

2. Підготувати фотовиставку «Мама, матінка, матуся»

3. Оформити книжкову виставку інсталяцію «З Європою в серці»

4. Оформити книжкову виставку «Знайомий незнайомець» до 175 річчя від дня народження Панаса Мирного (Панаса Яковича Рудченка) (1849-1920)

   01 – 03. 05

 

06 – 10. 05

08 – 10. 05

 

10.05

Бібліотекар

 

Бібліотекар

Бібліотекар

Бібліотекар

  1. Провести роботу з боржниками бібліотеки.
  2. Година роздумів «Номофобія – хвороба XXI ст.» для 7 кл.
  3. Мандрівка по книзі «Абетка здоров’я» для 1 кл.
  4. Оформити книжкову виставку «Історія України в книгах Романа Іваничука» до 95 річчя від дня народження Романа Івановича Іваничука (1929–2016),

5. Зібрати  підручники до бібліотеки.

13 – 17.05

15.05

 

20.05

27.05

Бібліотекар

Бібліотекар

 

Бібліотекар

Бібліотекар

 

завантажити  РІЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ БІБЛІОТЕКИ

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень